Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъпо ли е във VantoTrade?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Изглежда цените ги определят спрямо клиента. Специално за диагностика всеки, които е написал във форума, че е правил диагностика там, е дал различна цена ... варира от 25 до 40 лв. На мен ми казаха 30.

    Смених предни долни носачи при тях, но си ги бях купил от друго място по 178 лв./бройката, като за труд ми взеха по 45 лв. на носач.

    Не мога да кажа нищо лошо за работата им, напротив, останах много доволен. Наистина е скъпо, но ...

    Comment


    • #17
      само автомонтьор да си в тази държава....в този сервиз сигурно зимат по 5 бона заплата
      156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
      Brera 2.4jtd 200 + к.с.

      Comment


      • #18
        Явно официалните сервизи за си яка набутвация. Сега ми дойде на акъла да ви споделя един случай. В офиса имаме служебен Форд Фокус около 2000-та година. Обслужва се в Мото-Пфое. Явно този автомобил си има проблем с оборотите и с работата на двигателя когато е студен. Гасне, губи обороти, не работи добре. За последните 2-3 месеца тази кола е била 2 или 3 пъти в сервиза им за ремонти по 800-900лв. Отпред под капака е само двигателя не бяха сменили, то маркучета, кабелчета, какво сменяни какво не всичко го има във фактурата. Но най лошото, е че колата си работеше по абсолютно същия начин. И така на четвъртия път се смени сервиза....
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от littlesister
          само автомонтьор да си в тази държава....
          Доволни от този сервиз са предимно хората, които познават някой там.Е да, ама нали...
          След една безумна диагностика и некадърен ремонт преди две години, ме загубиха окончателно като клиент.
          Не може да правят диагностика на колата ми и да ми казват, че не можело да се влиза в халето. После на въпроса какво е показала диагностиката, да ми отговарят"ами нищо".
          НИКОГА повече там!
          ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
          ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
          ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
          ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от littlesister
            защо сменихте името на темата ми?а? не е проблем просто.Проблем е мн меко казано.********** е определението за пичивете в тва сервизче а и още една цена с труд ..ВНИМАНИЕ:носачите както споменах 2 долни десни по 224лв единия и 54 за смяната на единия,т.е. трудът за 2та общо 108лв.. и още смяна на предни спирачни накладки-27.6лв....
            Вие случайно да сте прочели правилата на този форум!!!

            При следващата подобна изцепка с този род обиди темата изчезва към коша!!!

            Моля, корегирайте си поста!!!
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #21
              ще ме скъсаш от смях ти да не ги защитаваш,или може би ти имаш нещо общо с тези?
              156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
              Brera 2.4jtd 200 + к.с.

              Comment


              • #22
                Относно цените - на Ванто са точна каквито на цените на всички фирмени сервизи, както са писали и по горе други колеги.Наскоро примерно един приятел сменя ремъци и масла в Шкода, фирмения сервиз, одрусаха го към 700 лева.
                Аз като цяло също съм доволен от Ванто, никой не позннам и съм ръснал бая пара за труд, но това са неща, които не се правят всеки ден.Вярно, труда е скъп, не че ме радва това, ама но другаде може да ти вземат по малко /ама не кой знае колко по-малко все пак/ и да ти оплескат много повече неща.В крйна сметка има и други майстори-всеки да избира.Това, че не те пускат вътре също го има вече на много места, идеята е точно да не буташ на майсторите пари отделно, да не те изнудват един вид, но като си се знаем...това е относително .
                Сега очаквам да разберем къде са перфектните сервизи, на евтини цени за да ходим и ние там защото за всеки от посочените във форума сервизи ще прочетете лоши отзиви и съответно добри .
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Хайде стига басни от сорта "щом ми искат мноооооого пари и одират кожи на мах - трябва да е наред всичко". Тъй нареченият Италсервиз в Пловдив е Динекспрес. Тоест трябва да са спецове, съвестни, разбирачи на италианки и прочее. Имам много, много лоши впечатление от тях. Взимат много скъпо, крайно непочтени са, гледат работата си през пръсти, разбират от италиански коли, колкото разбират навсякъде другаде и все от този сорт, да не забравя - правят невероятно смехотворен елкон. Що ли ми навява аналогии за Вантотрейд, питам се. Като става дума за сервизи в Пловдив, най-горещо препоръчвам "Формула". Много, много съм доволен. Няма да влизам в подробности, ако искате монтьори-алфаджии - Боби и Хари са насреща, чувал съм добри думи и за Митьо Брадата, но не съм ходил лично, за диагностика по окачването - сервиза на Кастрол срещу Сточна гара, за пълна диагностика по електрониката - Джими на Карловско, бившата Мототехника. Това че има плеснато лого на марката еди-къде-си, хич даже не гарантира, че сервизът е читав. А от цените във въпросното Ванто ме напушва смях. Да, ама това е смях през сълзи.
                  Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от DanewRomeo
                    Хайде стига басни от сорта "щом ми искат мноооооого пари и одират кожи на мах - трябва да е наред всичко"
                    Колега, аз казвам,че са добри, ама взимат скъпо, а не обратното.В София също има и други майстори и сервизи, ама не работят без пари.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от JACCOMO
                      Принципно съм чул че са скъпчии във !
                      Напълно подкрепям колегата
                      sigpic
                      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                      0889 636 093

                      Comment


                      • #26
                        Какво са добри бе ти луд ли си,сменили са му да баща ми носачи щото ''от тех скърцало 100 %'' и...продължи да скърца.Моят капак на аирбега освен че не го оправиха и си личи как са буркали и на ръбчето са оставили белег....Колега fred глупости говириш.Не може да е норамло за термостат,въздушен филтър,ангренажен ремък и джете ролки към него да струват 650лв с труда.
                        156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                        Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от littlesister
                          .Не може да е норамло за термостат,въздушен филтър,ангренажен ремък и джете ролки към него да струват 650лв с труда.
                          даже е евтино

                          не че защитявам ванто
                          ама отиваш питаш колко е - ако те устройва даваш си колата
                          ако не - чао и ходиш другаде - демокраяция и пазарна икономика
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Ами беше писал и някакви носачи че са сменяни също, но ти си знаеш.
                            Наистина, първо питай колко ще струва, аз например, когато оставя колата винаги ми се обаждат, ако сумата е над предварително уговорената или има нещо друго и питат, ще струва еди колко си, искаш или не.
                            А за ербека-можеше да реагираш на място, да напишеш там някакво възражение и т.н.-тоест, ако са омърляли нещо, им го кажи веднага и искай компенсация, това си е твое право.
                            Тоест и аз не ги защитавам, просто казвам моите наблюдения.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              тва с носачите е на друг автомобил,не на моя.
                              156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                              Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от littlesister
                                Какво са добри бе ти луд ли си,сменили са му да баща ми носачи щото ''от тех скърцало 100 %'' и...продължи да скърца.Моят капак на аирбега освен че не го оправиха и си личи как са буркали и на ръбчето са оставили белег....Колега fred глупости говириш.Не може да е норамло за термостат,въздушен филтър,ангренажен ремък и джете ролки към него да струват 650лв с труда.
                                Напълно нормална цена, даже бих казал, че е евтино. Е, някой гаражен майстор може да ти свърши същата работа и за 400-500 лева, ама после не се знае кво правим. А във Ванто имаш 6 месеца гаранция, ако не знаеш.

                                И въобще - аз от много години (тая година стават 23) карам италиански коли, обиколил съм всички знайни и незнайни сервизи и горчивия ми опит е такъв - НАЙ-ДОБРИЯ СЕРВИЗ ЗА ИТАЛИАНСКИ КОЛИ В СОФИЯ, ЧЕ ДАЖЕ И В БЪЛГАРИЯ - ТОВА Е ВАНТОТРЕЙД.

                                Е, не е идеалния сервиз, но такъв май има само в мечтите ми. Цените са АБСОЛЮТНО НОРМАЛНИ И ПРЕМЛИВИ ЗА КАЧЕСТВОТО, КОЕТО ПОЛУЧАВАШ.

                                И още нещо - във Ванто за 30 лева ми оправиха 2,4 JTD-то, дето не искаше да върви и на едно друго, изключително популярно тук във форума сервизче, след като ме мотаха и ми държаха колата 2 седмици, ми бяха казали цена над 1500 лева само за части - без никаква гаранция за крайния резултат.

                                Във Вантотрейд ми ремонтираха изцяло предното и задното окачване на 166 за по-малко от 1400 лева, докато навсякъде другаде ми обадиха цени над 3500-4000 лева.

                                А пък на който му е скъпо - да си купи Гоуф - злите езици говорят, че била мнооо евтино да се поддържа тоя кошер. Но щом 650 лева за гореупоменатите неща ти е скъпо, явно си сбъркал марката.

                                П.П. Оправих ти заглавието, щото иначе темата отиваше в коша. Лично щях да я пратя там, но исках да има яснота. И още нещо - пише се Vantotrade, а не Vantotreid. Като не знаеш спелинга на някои чужди езици, не се напъвай да пишеш на тях.
                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X